IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Quick Links
Ψ Sidens Reglement Ψ RPG Reglement Ψ FAQ Ψ Historie Ψ Racer Ψ Inden du spørger Ψ Oftest stillede spørgsmål Ψ Karakter Register Ψ Faceclaim
Latest topics
» Vampyr Racen
Tors mar 28, 2013 2:45 pm by Game Master

» Non playable character
Tirs mar 26, 2013 8:19 pm by Game Master

» Godmode, Meta-gaming & Powerplay.
Tirs mar 26, 2013 8:10 pm by Game Master

» Oftest stillet spørgsmål
Tirs mar 26, 2013 4:00 pm by Game Master

» Vejen til et godt indlæg
Tirs mar 26, 2013 3:53 pm by Game Master

» Inden du spørger
Tirs mar 26, 2013 12:24 pm by Game Master

» Musik til din profil
Man mar 25, 2013 9:14 am by Game Master

» Face Claim
Søn mar 24, 2013 6:38 pm by Game Master

» Camile Fountain W.I.P
Ons mar 06, 2013 10:17 pm by Camile Fountain

Event News
INGEN EVENTS ER OPPE OG KØRER PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT
Affiliates
free forum

Share | 

Oftest stillet spørgsmål

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Game Master
Admin

Antal indlæg : 21

IndlægEmne: Oftest stillet spørgsmål   Tirs mar 26, 2013 4:00 pm

Godt nok har siden allerede en indbygget FAQ, men for at opsummere de spørgsmål som bliver stillet oftes hos os admins, laver vi en ekstra tråd som vi håber i vil finde behjælpelig med de spørgsmål i nu kan gå og have på hjertet. Hvis i skulle føle at der mangler et meget vigtigt svar på et spørgsmål, er i altid velkommen til at kontakte Game Master eller en admin, for at gøre opmærksom på hvilke i synes der mangler.

Er det tilladt at have musik på sin profil, og hvordan gør man?
- Selvfølgelig er det tilladt, mange ser det som en måde at udtrykke sin karakter igennem musik. Hvordan man gør, henviser jeg til Musik til din profil.

Hvad er Face Claim og hvordan påvirker det mig og spillet?
- Face Claim er noget vi bruger på siden, til folk som bruger irl skuespiller, modeller etc. så folk er sikret at der ikke pludselig er to karakterer på siden der bruger den samme person. Dette giver et mere realistisk spil for nogle, dette påvirker selvfølgelig ikke folk som vælger at bruge folk fra fx deviantart eller tegnet billede. Folk kan skrive sig op her, dog beder vi folk om først at have skrevet jeres karakter ark færdig, før at i får skrevet jeres Face Claim op.

Karakter ark, hvad er det og hvordan foregår det?
- Karakter ark er som ordet udtrykker, et ark også kaldet skema, du skal udfylde for din karakter inden at du kan begynde at skrive på siden. Karakter arket du skal udfylde findes her.

Når jeg nu har karakter ark, hvad skal jeg så bruge min karakters profil til?
- Dette er din mulighed for at skabe et mere personligt præg på din karakter, du kan skrive historier ind, ting som du ikke mener du får lov til at beskrive i karakter arket. Dette skal mere ses som et remedie til at personlig gøre din karakter.

Er det tilladt at have flere bruger på siden?
- Ja, som beskrevet i sidens reglement, så er det tilladt at have så mange bruger på siden som man skulle lyste, dog er det et krav fra siden af, at når man vælger at en karakter ikke længere har interesse for en, så skal karakteren slås ihjel in-game, så hver forsigtig med hvor mange bruger du laver, og hvem du vælger at slå ihjel. Man kan ikke fortryde!

Hvad er godmode, meta-gaming og powerplay?
- Disse ting er ikke tilladt på siden, og for at finde ud af hvad tingene går ud på henviser jeg til linket her.

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://ardus.coolbb.net

Oftest stillet spørgsmål
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» Mindre teknisk / Regl messigt spørgsmål